عشقم
عشقم

 

عشقم...

لعنت به وقتایی که پسم میزدی اما من...

با عشق صدات میکردم...

لعنت به وقتایی که باید غرورمو حفظ میکردم اما...

ترجیح دادم رابطمونو حفظ کنم...

لعنت به وقتایی که منو از قلبت بیرون کرده بودی

اما من...

پشت در قلبت واسه داشتنت جون میدادم

لعنت به شبایی که زل میزدم به عکست

تا اول اون بخوابه بعد من اما...

تو با یاد عشق جدیدت میخوابیدی

لعنت به روزایی که به خاطر بودن با تو 

دل عزیزترین کسای زندگیمو شکستم

آره عشق من

لعنت به وقتایی که باید میرفتم ولی موندم...

لعنت به تمام روزا شباساعتا دقیقه ها ثانیه ها...

و حتی لحظه هایی که سرگرمیت بودم

ولی زندگیم بودی وایسا...

گناه شکستن غرور و دل آدمایی که بعد از تو از ته قلبشون

بهم گفتن دوست دارم...

اما به خاطر تو بهشون پوزخند زدم و رد شدم گردن تو..

حالا برو خداحافظ عشق من...

 

(الکی مثلا من شکست عشقی خوردم)خندهخندهخندهخنده

 



[ یک شنبه 22 شهريور 1394 ] [ 10:20 ] [ ٠•●Ŀ♡ѴƐ●•٠ ] [ بازدید : 503 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
ضــــعیفـہ (1395/04/22 )
↺عِـــشق ↻ (1395/04/05 )
تنها بوבن ... (1395/03/22 )
GOD (1395/02/06 )
ببین... (1395/01/19 )
مخاطب خــاص (1394/10/16 )
دانلود آهنگ