♥♥حتما بخونيد زيباست پشيمون نميشيد خيلي قشنگه♥♥

بار اول که ديدمش تو کوچه بود يه لباس گل گلي تنش بود ، با موهاي خرمايي....♥♥

♥♥اومد طرفم و گفت :داداشي مياي با هم بازي کنيم؟؟؟♥♥

♥♥بيا ديگه . . . ♥♥

♥♥از چشاي نازش التماس ميباريد ،خيلي کوچيک بودم اما دلم لرزيد !♥♥

♥♥همون يه نگاه اول عاشقش شدم،♥♥

♥♥سه سال ازش بزرگتر بودم قبول کردم و باهاش بازي کردم !♥♥

♥♥سالها گذشت هر روز خودم مدرسه ميبردمش!♥♥

♥♥آخرش گفت: تو بهترين داداش دنيايي!♥♥

♥♥داغون شدم که عشقم منو داداش صدا ميزنه !♥♥

♥♥گذشت و گذشت شب عروسيش خودم راهيش کردم.......♥♥

♥♥ماشين خودم ماشين عروسيش بود ، خودم رانندش بودم !♥♥

♥♥خودم اشکاشو پاک کردم با چشماي گريون بازم گفت:♥♥

♥♥تو بهترين داداش دنيايي!!!♥♥

♥♥سالها گذشت که تصادف کرد و واسه هميشه رفت.......♥♥

♥♥و حتي يه بار نتونستم بهش بگم آخه ديونه من عاشقتم ميميرم برات،،،،،♥♥

♥♥چشماي تو همه دنيامه،،،،،♥♥

♥♥يه شب شوهرش دفتر خاطراتشو آورد به من داد......♥♥

♥♥و اشکاشو پاک کرد و رفت..........♥♥

♥♥وقتي خوندمش مردم، نابود شدم ،♥♥

♥♥نوشته بود:

♥♥داداشي دوست داشتم عاشقت بودم ،اما ميترسيدم بهت بگم ميترسيدم........♥♥

♥♥داداشي اميدوارم زود تر از تو بميرم که اينو بخوني........♥♥

♥♥داداشي بهم فش ندي،♥♥

♥♥داداشي ببخش عاشقتم،♥♥

♥♥داداشي همه آرزو هام تو بودي♥♥



[ شنبه 28 شهريور 1394 ] [ 15:50 ] [ ٠•●Ŀ♡ѴƐ●•٠ ] [ بازدید : 480 ] [ نظرات () ]
مطالب مرتبط
نظرات این مطلب

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







آخرین مطالب
ضــــعیفـہ (1395/04/22 )
↺عِـــشق ↻ (1395/04/05 )
تنها بوבن ... (1395/03/22 )
GOD (1395/02/06 )
ببین... (1395/01/19 )
مخاطب خــاص (1394/10/16 )
دانلود آهنگ